Monday 28 March 2011

Biodata E-oNE





Nama saya KAM
IERUL RIDZUAN HANIF BIN HAZZIF dilahirkan pada 05/04/19** bertempat di Hospital Queen Elizabeth. Saya mendapat pendidikan awal persekolahan di Petai River Primary School kemudian menyambung persekolahan menengah di Dato' Ismail High School dan kini sedang mengikuti pengajian di Akademi Keseniaan dan Warisan (ASWARA) Kuala Lumpur.


Hobi di masa lapang saya bersukan antaranya "gym", badminton, bola keranjang, tenis dan bowling. em saya juga minat berkaraoke, "layan" facebook, tweet, myspace, tagged, friendster, YM, Sykpe.



saya juga mementingkan aspek kebesihan dan kesihatan. antaranya bilik mesti bersih dan kemas. badan sentiasa bersih dan kemas juga serta "wangi !!!" 



saya juga seorang yang BAIK HATI mengamalkan nilai-nilai murni (tak lupa yeee pada subjek pendidikan sivik masa sekolah) contohnya saya seorang yang menghormati orang tua. membantu rakan yang memerlukan pertolongan.



berbalik cerita keluarga saya, saya mempunyai seorang ayah kandung dan mempunyai 3 ibu, 1 ibu kandung dan 2 ibu tiri yang sangat-sangat baik hati terhadap kesemua anak-anaknya walaupun ada bergelar status anak tiri termasuk saya :)



ayah saya bekas seorang pegawai polis berpkat Asp, tapi dah berhenti dan sambung blajar ke tokyo jepun, bagi jurusan duta. sekarang ini ayah saya seorang ahli politik dan seorang kontraktor pembinaan yang boleh dikatakan agak berjaya kerana kesemua projek pembinaan berjalan dengan lancar. Dan pada tahun 2012 ayah saya di beri pangkap DUTA pertanian
..

ibu kandung saya yang dikenali sebagai PUAN NIK MASLIZA BINTI HAJI NIKHUSSEIN, seorang ahli perniagaan kosmetik. Ibu tiri saya yang kedua dikenali sebagai PUAN MAIMONAH BINTI AWANG yang berkerja sebagai guru dan ibu tiri yang ketiga dikenali sebagai PUAN SURIANI BINTI WAHAB yang kini menyambung pengajian peringkat PhD di luar negara (Liverpoll Univestiy). Saya mempunyai adik beradik sejumlah 13 orang termasuk dalam kandungan yang ketiga :)wauuu! punya besaqqqq!!!! .


emmm... satu lagi tak dilupakan aku ni SUKA TENGOK KARTUN di chanel ASRTO-NICK, DISNEY, CARTON NETWORK lain-lain lagi leeee :)






WEEEHHH! korang 


TOLONG AJAR SAYA TENTANG BLOG !!! uhuhuhhuhuhukkk :'(

No comments:

Post a Comment